thanks for coming to shafiqaanuar.blogspot.com .. thanks for reading too.. love uollsss more and more ... :D

Sunday 1 January 2012

sumber inspirasi saya :')

salam satu malaysia !

wahwah ! pagi bebuta aku bersusah payah bersengkang mata sebab tekad nak jugak tulis blog pagi nie . sekarang dah bukan malam ye , sekarang dah pagi . 4a.m .. besok kau tadahlah telinga dengar orang ceramah .. hehe .. okayy . knp aku semangat sangat nak ber'post' hari nie adalah sebab sumber inspirasi aku .. *sape ?! . ni haa . nak citelah nie .. tanpa dyeorg semua kurang lah satu kaki .. dan bila dah kurang satu kaki berdiri pon dh x tegakkan ? angin tiup pun entah2 dah melayang ke mana lahh .. kesimpulannya , dyeorg semua penguat , pendamping , pencinta , perindu , penyayang aku ! cinta dyeorg sampai mati <3


pertama .. dah tentu2 lah family kann . sape x boleh hidup kalau family dy tade ? *angkat tangan . okayy . jatuh balikk . hehe . bangun pagi je cari mak .. nk minx duet je cari ayah .. nk bergurau2 nk bertumbuk2 cari adek .. nk mnx tolong hantarkan pegi mane2 atau ajar kite cara bertinju cari abg .. kihkih :D . tanpa dyeorg sapelahh saya 



aishah a.k.a jae suk .. di sekolah dy macam tapak kasut aku . kat mana kaki ni melekat kat situlah dy ade .. senang cite kami berdua macam belangkas dua rupa :p .. bila aku nk bergosip . dy lah tempatnyee . ngee ..
bila aku bosan , dy lah tempat untuk bercerita .. bila nk menangis dilututnya lah aku hamburkan semua air mata sampai kain sekolah dy basah ..





puteri a.k.a jong k0ok .. di sekolah dy seorang pembuli yg hebadd ! *tepuk tangan untuk dy .. but , dy juga tempat untuk aku ketawa spt menonton rancangan maharajalawak lagaknya  .. ketawanye je dah mampu untuk buad aku gelak terbahak2 .. krook-krook" .. tamparan dan pukulannya perghhhhh sampai pagi besok terasa lagii .. betapa kuatnye :p




dia yanie a.k.a my kacip fatimah .. di rumah dy dah macam kakak dan dy jugak tempat utk diluahkan segala isi hati dan isi perut nie..*bluekk . haha . tanpa dy mungkin aku akan jadi gila memikirkan masalah yang selaluu je dtg tanpa diundang . kami jatuh moto bersama , kami bersedih bersama , kami ketawa bersama , segala2nya kami bersama :')
*sy letak pic nie sbb sy sukee tgk , jd jgn byk komen



eka a.k.a my tongkat ali .. dy teman sehidup semati aku jugakk . kenangan masa kecik byk dengan dy .. walaupun dy dah jauh ckit :'( .. nak jumpe dy je kne naek turun lif dulu .. kalau mcm dulu kan senang .. merangkak pon boleh kalau nk jmpe dy .. boleh tahan bergosip jugak ye dy . dulu selalu sangat lah teman dy berdating . kiranya aku nie kne jage line lahh . kot2 line x clear . nayee jelah . dpt penampar free kau !




hazirah .. my besties ever :'( .. dy dh jauh berbatu2 .. x dapat den nk mengejarnya .. dulu kami spt magnet .. tp sekarang magnet 2 dh x brape nk lekat .. sbb 2 dy dh lari jauhh . sekarang kiranya aku dh kurang satu jari kaki lahh sebab dy xde .. x normal jugakk lah . dh cacat dahh . rindunyeee !





dann mereka jugaaa :) 



MEREKA KEKUATAN , HIDUP , TENAGA DAN SEGALANYA BAGI SAYA 

No comments:

Post a Comment