thanks for coming to shafiqaanuar.blogspot.com .. thanks for reading too.. love uollsss more and more ... :D

Friday 4 May 2012

aku kembali !

assalamualaikum w.b.t
fuhh , fuhhhh . phuhhhh . hakkphuihhh .
*kononlahh nie berhabuk sangatt .. aisehhh . lame betol aku tinggal velog nie . inilahh aku .. hangat2 tahi lembu .. menggedik nak buad velog pastuh aku pegi menghilang 3 , 4 tahunn then aku muncul balik nk mengupdate .. brape bulan dah aku tinggalkan bende alah nih . mungkin jugak kesibukan aku dengan sekolah atau mungkin jugak aku sibuk dengan study . kayy *konon :p .
act . aku x dek peluang langsung nk pegang laptop bile abg besar aku ade kat umah .. celik je dari tido laptop dah disambar abg besar . saket hati akuu . dan sejak2 aku menggunakan telefon bimbit bertouch screen . OMJAYY . ayat macam hapee je .. since dh guna fon ala2 berteknologi tinggi nih , ape lagii aku on9 jelah guna fon niee . kemudahan yang ade perlu digunakan sebaik mungkin ye . harhar . ape lagi aku nk cakap ni ? taip laju-2 sebab kejap lagi aku nk pegi kahwin .. mahu berbakul pulak mak aku membebel sebab aku selalu lambat bersiap .. rilekk lah .. biar lambat asal selamat .. kan2 ? eh , kahwin ? nak laju sangat kan sampai kenduri pon aku x letak . bukan aku nak kahwin .nak pegi kenduri kahwin .. tapi alang2 aku dah pegi kenduri tuh ,. aku cuci-2 mata ckitt . tengok yang mane berkenan . gataii ! :B



bye . till then :)

No comments:

Post a Comment