thanks for coming to shafiqaanuar.blogspot.com .. thanks for reading too.. love uollsss more and more ... :D

Thursday 2 February 2012

ini kimia punya cerita -,-'

Assalamualaikum
haihhh . punya lah lama aku x update blog .. rindu pulak rasa kat si comel aku ni ..  aku duk usha-usha blog org laen slame nie, blog sendiri aku lupakann . *hei comel ! kau nk merajuk dgn aku lah tuh kan ? .. k sabett gitu . walaupun follower aku x seramai mcm follower org laen .. tp aku redha sebab ada lah 2 makhluk yg setia ikut aku smpai ke blog nie .. haha .. and alhamdulillah dh sebulan rupanye aku berSEKOLAH and berSTUDY .. rasa mcm sekejap gila . smpai aku pun rasa nak naek gila ... argghhhh ! STRESSSS .. sengaja aku besarkan sbb nk bgtahu betapa stressnya aku masuk form4 .. *aku dh senior ckit k sekarang . kau nk lawan aku ? mari sini ahh ! :p .. actually aku nk cerita sal subjek kimiaaaa . sobs . sobs . sobs :'( .. aku x bahagia kau tahu tak ? rasa senakkk je dada ni . aku x biasa lah dgn subjek barubaru nie .. nak2 ADDMATH tuh . asal belajar addmath je aku rasa nk mengamuk . terus hilangg mood aku yg over excited tuh . tapi sekarang nie bukan addmath yg aku cerita . ini kimia punya cerita .. seriously , aku x paham .. teacher pot pet pot pet kat depan aku kerut-kerut muka smpai berlapis-lapis dahi aku . buad muka macam serious gila nk belajar . org tegur pon aku rasa malas nk senyum .. saje buad gitu tanda protes aku x paham .. naseb aku x down ! tp disebabkan aku nie cool gilaaa . ehek2 .. *meluat lettew . aku x nk give up ! x kesah lah berkerut seribu sekali pun .. 


cenggini lahh muka aku jap lagi duk berkerut sokmo .
huh .. sedih :'(

No comments:

Post a Comment