thanks for coming to shafiqaanuar.blogspot.com .. thanks for reading too.. love uollsss more and more ... :D

Tuesday 7 February 2012

senyum tak bermakna bahagia :'D

Assalamualaikum
aku malas nak panjang-panjang cite and based on title 'SENYUM TAK BERMAKNA BAHAGIA' .. aku rasa korang dah paham kot ape yg aku tgh rasa skrg nie .. mungkin jugakk takk . hari-hari x kira lah kat skolah ke kat mana2lah .. aku mesti tergelak , bergalok x hengatt dunia . buad gaya aku nie paling happy kat dunia nie .. tapi sebaliknyaaa . :'( . org laen mungkin langsung x perasan yg aku tgh ade masalah .. ramai yg fikir aku nie 'HAPPY GO LUCKY' sokmo .. tapii .. huh ! aku x suka jadi mcm nie . kalu dh happy tu happy jelahh . knp mesti terselit jugakk yg SEDIH ?! takk paham aku dgn hati nie . kan best gilaa kalau aku boleh ubah perasaan ikut suka aku je . aku nk happy , happy jelahh . aku nk sedih , sedih jelahh . tp x perlu bercampur gaul mcm nie . aku x sukeee :( .. aku rasa mcm berlakon dpn org ramai . dpn kwn-kwn . dpn ma n abah ak .. ak sikit pon x tunjuk depan diorang . ak pentingkan diri sendiri ke ?


p/s : YA Allah ..jadikanlah aku penyabar dan bersabar dengan setiap dugaanMU 

No comments:

Post a Comment